. ??? ???? ???? ?????? ??? ??? ??? ? ?????

يکشنبه 12 شهريور 1402
10:15
انتخاباتِ عشق

لگو يکي از انواع اسباب بازي هايي است که به تقويت حافظه افراد کمک زيادي مي کند. اين اسباب بازي در ابتدا براي کودکان توليد و به بازار عرضه مي شد اما در حال حاضر به دليل محبوبيت زياد اسباب بازي هاي لگو براي سنين مختلف توليد مي شوند. با توجه به محبوبيت اسباب بازي هاي لگو در بين تمامي سنين به خصوص کودکان و نوجوانان، اين روزها شرکت هاي زيادي اقدام به توليد اين محصول مي کنند. بنابراين، قبل از خريد لگو، ابتدا بايد بدانيد که چگونه لگو تقلبي و اصلي را تشخيص دهيد. در اين مقاله تصميم گرفتيم تفاوت لگوي اصلي و تقلبي را براي شما توضيح دهيم. با ما بمان.

تفاوت لگو واقعي و تقلبي

همانطور که گفتيم تشخيص لگو واقعي و تقلبي بسيار مهم است و بايد سعي کنيد محصولي با کيفيت براي فرزندان خود خريداري کنيد. راه هايي براي فهميدن فرق لگو اصل و تقلبي وجود دارد که بايد هنگام خريد لگو در نظر بگيريد. برخي از اين راه حل ها عبارتند از:

به لوگوي شرکت لگو روي بسته بندي محصول دقت کنيد

بسته بندي لگوهاي اورجينال توليد شرکت لگو داراي لوگوي اين شرکت مي باشند. بنابراين اولين قدم براي تشخيص لگوهاي واقعي و تقلبي، جستجوي اين علامت است! لوگوي شرکت لگو يک مربع قرمز رنگ است که نام لگو با رنگ سفيد نوشته شده است که معمولا در گوشه بالا و سمت چپ بسته بندي ست هاي لگو ديده مي شود.

به قيمت محصول توجه کنيد

لگوهاي اصلي معمولا با قيمت بالاتر فروخته مي شوند. از آنجايي که کيفيت اين محصولات بالاست، مي توانيد براي مدت طولاني از آنها استفاده کنيد. در حال حاضر کيفيت پلاستيک استفاده شده در لگوهاي تقلبي بسيار پايين است و به همين دليل قيمت آنها نيز پايين خواهد بود. بنابراين به شما توصيه مي کنيم وسوسه خريدن لگوهاي تقلبي قيمت پايين نشويد و لذت بازي با لگوهاي باکيفيت و اصل را از کودکتان دريغ نکنيد.

به لوگوي قطعات اسباب بازي لگو توجه کنيد.

روي جعبه و بسته بندي، لوگو و برند اين شرکت بر روي قطعات اسباب بازي لگو با کيفيت درج شده است. بنابراين با بررسي وجود اين لوگو مي توانيد لگو اصلي و تقلبي را تشخيص دهيد.

کيفيت و زيبايي ساخت لگو را رعايت کنيد

با توجه به اينکه براي توليد لگو از پلاستيک هاي بهتري استفاده مي شود، کيفيت لگوهاي اصل را نمي توان با تقلبي هاي آنها مقايسه کرد. در واقع با کمي دقت به بدنه اسباب بازي ها مي توان به زيبايي ساخت آنها پي برد و تفاوت لگوي واقعي و تقلبي را تشخيص داد.

به شناسه هر مجموعه لگو توجه کنيد

جالب است بدانيد که کمپاني لگو در تمام اين سال ها که در توليد اين بازي هاي ساخت و ساز فعال بوده ويژگي خاصي را در بسته بندي هر يک از محصولات خود قرار داده است. با جستجوي اين شناسه در سايت لگو و مشاهده فيلم ها و آموزش هاي تصويري نحوه استفاده از آن مي توانيد به راحتي به صفحه مربوط به آن مدل لگو دسترسي پيدا کنيد. البته هيچ يک از لگوهاي تقلبي چنين قابليتي نخواهند داشت.


برچسب ها: . , ??? , ???? , ???? , ?????? , ??? , ??? , ??? , ? , ????? ,
[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به انتخاباتِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]