طراحي بسته بندي مواد غذايي

جمعه 5 خرداد 1402
0:40
انتخاباتِ عشق

طراحي بسته بندي مواد غذايي

طراحي بسته بندي مواد غذايي و چاپ و بسته بندي گاهي اوقات مي تواند بسيار ترسناک به نظر برسد، حتي اگر يک طراح گرافيک حرفه اي باشيد. اين يک چيز است که بخواهيد پيام برند خود را به طور موثر منتقل کنيد، اين يک بازي توپ ديگر است که سعي مي کنيد مطمئن شويد که الزامات برچسب را با آژانس استانداردهاي غذايي محلي خود رعايت مي کنيد. اما با هر چيز دلهره آور، زماني که بدانيد چگونه آن را انجام دهيد چندان ترسناک نيست.

از زمان همه‌گيري، عادات خريد مصرف‌کنندگان با تغيير تمرکز از سوپرمارکت‌ها به حمايت از مراکز غذايي محلي و مارک‌هاي مستقل کوچک تغيير کرده است. در حالي که بسياري از ما براي اولين بار پخت خمير ترش را امتحان مي‌کرديم، بسياري ديگر از قرنطينه(هاي) استفاده کردند تا با راه‌اندازي مارک‌هاي غذايي خود مانند نانوايي‌هاي باتر و کراست، عشق خود به پخت و پز و پخت را به سطح بالاتري برسانند. اگر جزو آن دسته هستيد و به دنبال کسب درآمد از علايق آشپزي خود هستيد، پس اين مقاله براي شما مناسب است!

z1_f22g.jpg

سه سوال که قبل از شروع فرآيند طراحي بايد از خود بپرسيد

چه در حال راه‌اندازي يک محصول غذايي جديد باشيد و به يک طراح توضيح دهيد يا خودتان محصول را طراحي کنيد، اولين گام در اين فرآيند، از بين بردن پيام‌هاي برندتان است. در زير سه سوال وجود دارد که بايد در حين ترسيم استراتژي برند خود قبل از ورود به فرآيند طراحي از خود بپرسيد.

1. محصول چيست؟

نوع محصولي که بسته بندي مواد غذايي را براي آن ايجاد مي کنيد، در نهايت نوع طراحي شما را تعيين مي کند. به عنوان مثال، اگر شکلات‌هاي دسته‌اي کوچک را با برچسب قيمت ممتاز مارک‌گذاري مي‌کنيد، اين موضوع بر نوع فونت‌ها، سبک‌هاي تصوير و گزينه‌هاي بسته‌بندي در مقايسه با توليد در مقياس بزرگ يک ماده غذايي با قيمت ارزان‌تر تأثير مي‌گذارد.

2. چه کسي محصول شما را مي خرد؟

مهم است که در ذهنيت مخاطبان هدف خود کاوش کنيد. محصول مورد نظر چه کساني است و چگونه هستند؟ اين کمک مي کند تا تصويري از مشتري ايده آل خود بسازيد تا بتوانيد نحوه صحبت کردن با آنها را بهتر درک کنيد.

به عنوان مثال، اگر زنان هزاره‌اي را هدف قرار مي‌دهيد که درآمد بالايي دارند، درباره انواع برندهايي که مخاطبان هدف شما مي‌خرند، چقدر براي محصولات مشابه هزينه مي‌کنند و به چه سبک بسته‌بندي مواد غذايي جذب مي‌شوند، تحقيق کنيد. اين يک تابلوي خلق و خوي از ساير مارک هاي مواد غذايي ايجاد مي کند که شما را تشويق مي کند تا در طيف محصول ايده آل مخاطبان خود ايجاد کنيد.

3. برند و محصول خود را چگونه توصيف مي کنيد؟

يکي ديگر از تمرينات عالي هنگام ترسيم چشم انداز خود براي برند و محصول خود اين است که به برند خود به عنوان يک شخصيت فکر کنيد. از چه کلماتي براي توصيف برند خود استفاده مي کنيد، و از آنجا مي توانيد به اين فکر کنيد که چگونه از نظر بصري کار مي کند. آيا برند شما مانند شير جو دوسر Minor Figures سرگرم‌کننده و گياه‌خوار است؟ شما مي توانيد از اين نکات شخصيتي براي ترجمه انواع حروف و سبک هاي تصويري که ممکن است استفاده کنيد استفاده کنيد.


برچسب ها: طراحی , بسته , بندی , مواد , غذایی , ,
[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به انتخاباتِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]